Barion Pixel

MAGYARORSZÁG egész területén belül a webshopban leadott rendeléseket a GLS futárszolgálat és az MPL szállítja ki a megadott szállítási címre.

A GLS-futárszolgálattal történő kiszállítás esetén a futárszolgálat az Ön által a rendelésben megadott szállítási címre szállítja ki a csomagot. A Magyarország egész területén belül a GLS-futárszolgálattal történő kiszállítás esetében jelenleg a csomag kiszállítása: 990,-Ft ( áfásan). A terméket a rendelés feladásától számított 5-10 munkanapon belül kapja kézhez (A legtöbb rendelést 3-5 munkanapon belül szállítjuk, de kivételes helyzetekben – jelenlegi helyzet, vagy akár akciók ideje alatt- a rendelés teljesítése akár 5-7 munkanappal tovább is eltarthat) A rendelés kiszállításának ideje nem tartalmazza a szabad- és munkaszüneti napokat, valamint az egyéb ünnepnapokat. Ha bármilyen oknál fogva nem tudjuk teljesíteni az Ön által leadott rendelést, vagy késéssel tudunk szállítani, akkor webáruházunk tájékoztatja Önt a megadott email címen! A GLS kiszállítása 8-17:00 óra között történik, ezt megelőzően Ön a rendelésben megadott email címére vagy telefonszámára értesítést kap a GLS-futárszolgálattól. Utánvétes rendelés estén a futárnál akár készpénzben, akár bankkártyával is tudja rendezni az utánvét összegét. Banki utalás esetén a rendelés teljesítésének ideje az utalás lekönyvelésének idejével nő.

Az MPL szállítás esetén: Szolgáltató minden héten csütörtökön adja fel postán a küldeményeket, ezért ez esetben a szállítási határidő megnövekszik. MPL szállítás esetén: A megrendeléseket 5 990 Ft-os (áfával) költség mellett tudjuk kiszállítani (utánvételes fizetésre nincs lehetőség).

Amennyiben Vásárló a kézbesítés időpontjában nem tartózkodik a megadott címen, a csomagküldő a kézbesítést megismétli. Amennyiben a küldemény nem kerül átvételre, visszaszállításra kerül a Szolgáltatóhoz. Előfordulhat, hogy előre nem látott esemény miatt hiúsul meg az átvétel, ezért célszerű, hogy Vásárló megadja telefonszámát és az e-mail címét amin elérhető, hogy a csomagküldő értesíthesse Vásárlót az érkező küldeményről. Ha a Vásárló sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a sérülésekről a kiszállítást végző személy jelenlétében kérni kell jegyzőkönyv felvételét, vagy meglévő jegyzőkönyv kibővítését. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja. A szállítás költségét a Honlapon keresztül elérhető tájékoztatások tartalmazzák, a szállítási költség a vásárlást összesítésekor is megjelenik. Szolgáltató nem vállal felelősséget a hibásan megadott adatok miatti késedelmes, vagy meghiúsult szállítási eseményekért.

Budapesti cipőboltunkban személyes átvételek esetében, nincs szállítási költség. Megrendelés esetén a személyes átvétel igényét és idejét kérjük jelezze felénk a megrendelés során a Megjegyzés rovatban.